Sequel to the TV anime that boasts a passionate fan base worldwide. This first feature film in the six-part series picks up six years after the first TV series, and three years after the second series. Directed by the versatile Motonaga Keitaro, the film introduces new protagonists and production staff.
Taichi (voice: Hanae Natsuki) and his friends teamed up with digimon Agumon (voice: Sakamoto Chika) during summer vacation when they were fifth graders. They've gotten older, and are now in junior high school and high school.