Documentary about Cuban musicians who persevere in the face of tough political circumstances. Directorial debut for photographer-cum-writer Takahashi Shinichi, who established a record label featuring Cuban music.
A spectacular documentary that closely examines "ten years" of the solitary rock band THE FOOLS. Directed by Takahashi Shinichi of Cu-Bop fame. Since its formation in 1980, THE FOOLS, led by vocalist Ito Ko and guitarist Kawada Ryo, has undergone se...