A spectacular documentary that closely examines "ten years" of the solitary rock band THE FOOLS. Directed by Takahashi Shinichi of Cu-Bop fame.
Since its formation in 1980, THE FOOLS, led by vocalist Ito Ko and guitarist Kawada Ryo, has undergone several member changes, and while the band has been enthusiastically supported by rock fans, it has also faced a string of troubles, including drug problems and the deaths of members due to illness. The camera follows the band's unimaginable path.