A documentar y film that captures the realities of life in the regions hit by the Great East Japan Earthquake on March 11th, 2011. Director Omiya Koichi is a veteran documentarist, and his previous work TADAIMA ~I'm home, a place for everyone won The Bunka-Cho (Agency for Cultural Affairs) Film Awards 2010 Documentary Grand Prize. On April 28th, 2011, just over a month after the events of March 11th, director Omiya traveled with a doctor to the Kesennuma district in the northeast of Miyagi Prefecture where the damage from the tsunami was particularly severe, and carried out interviews with people affected by the disaster.