A documentary that carefully observes the current state of nursing care for elderly people at facilities around Japan. It is devised, produced, and directed by Omiya Koichi, who won the Documentary Grand Prize at the Bunka-Cho (Agency for Cultural Affairs) Film Awards for his documentary capturing the passion of young caregivers, {TADAIMA ~I'm home, a place for everyone}. Several institutions are featured that are managed by both users and caregivers alike. It shines a light on the feelings of people facing old age and death from their individual perspectives, as well as a unique initiative that began in the regions hit by the Great East Japan Earthquake.