Documentary about the life of news cameraman Ishikawa Bunyo, who brought the Vietnam War to the world. Planned, produced and directed by Omiya Koichi, who earned acclaim for his directorial debut TADAIMA-I'm home, a place for everyone.
After returning home from Vietnam, Ishikawa continued documenting his home turf in Okinawa. The crew accompanies the 75-year-old Ishikawa on visits to Vietnam and Okinawa as he reflects on his past experiences. And, he asks the audience what war is, and what it means to live.