A film documenting "Love & Peace & Care 2010 In Hiroshima," a live event organized by young nursing home founders. Director Omiya Koichi has also depicted nursing care in his previous film TADAIMA-I'm home a place for everyone (Tadaima Sorezore no Ibasho). Seven nursing care enthusiasts come together from around the nation on September 11th, 2010 to share their unique and humorous perspectives on culture, history, and philosophy.