Documentary from director Omiya Koichi of TADAIMA I'm home, a place for everyone and The Voyage of Bunyo Ishikawa about the challenges facing childcare workers and parents who are raising kids in a wide range of circumstances, based on the real-life situations of 24-hour childcare facilities.
ABC Childcare Center offers 24-hour childcare in Okubo, neighboring the Kabukicho nightlife district in Shinjuku. The facility has tried out numerous unique experiments including nutrition education through meals prepared with organic ingredients, treatment for kids with ADHD, and after-school care for kids after they graduate from daycare. The camera also captures the reality of 24-hour childcare centers in Hokkaido, Niigata and Okinawa.