A romantic comedy about a university student who falls head over heels in love with her best friend's father with no concern for what others think. Its director is Yamauchi Kenji, whose directorial debut Being Mitsuko was nominated for the International Competition of the 2011 Warsaw Film Festival.
Taeko (Kishii Yukino) is appalled when her close friend Maya (Ando Wako) tells her that she has a thing for her father Kyosuke (Fukikoshi Mitsuru). However, from that day on, Maya begins a concerted campaign to win Kyosuke's affection. This develops into a farcical situation that drags in Kyosuke's mistress, Taeko's mother, and her co-worker.