Yoshii (Kawase Yohta), a guy who molests women and trails them to break into their homes, meets Yuriko (Asakura Kotomi), a woman traumatized by her abusive husband. They are drawn to each other as the antidote for their mutual failings, but things spin out of control due to an accident and fallout from Yoshii's previous crimes.
A drama which depicts the pure love between a novelist and his wife, who continues to support and believe in his talent. Yaru otoko director, Yamanouchi Daisuke, suppresses his trademark portrayal of violence for this ambitious work. Yoshioka (Kawas...