Romance that Tokyo Rendezvous's Ikeda Chihiro directs and scripts as an original project. Probes the true nature of love through the romance between a man and women who meet on the fringes of Tokyo. Stars Shuri of The Voice of Water and Sasaki Daisuke of Riding the Breeze.
Honda Yusuke (Sasaki), a part-timer at a cafe known for its curry, meets Akari (Shuri), who shows up in Tokyo with a suitcase containing all of her earthly possessions. Akari doesn't have a place to live or work prospects, and Sasaki welcomes her into his home and they begin living together in an obscure cranny in Tokyo.