Tokyo Rendezvous director Ikeda Chihiro brings the script by The Devil's Path screenwriter Takahashi Izumi to the big screen. Two female protagonists with polar-opposite personalities and attitudes about work have run-ins while each forging her own path forward.
Freewheeling college entrepreneur Hikari (Kamishiraishi Mone) meets stability-loving company employee Nozomi (Yamazaki Hirona) thanks to Mizuki (Yamamoto Koji), a supporter of Hikari's business project. Nozomi gets pushed around by Hikari and struggles with her work, but they both gradually mature as business partners.