Suspense film that brings a title from manga artist Yoshino Sakumi, who died suddenly in 2016, to the big screen for the first time. Tells the story of a high school girl who confronts shocking facts and goes on a journey to find herself.
Karen (Ishii Anna) has a strange kind of amnesia, and one day she finds out that she had an older sister named Yukari. Plus, she discovers that Yukari died at age four, and Karen herself was removed from the Matsumoto family to her current parents. With help from her classmate Satoi (Kurihara Goro), Karen departs on a trip to her birthplace of Fukuoka City to search for her roots.