Feature-length mystery that marks the directorial debut for Yanagisawa Show, whose numerous commercials have garnered awards around the world. Official selection at the 39th Montreal World Film Festival.
Haruto (Nakamura Tomoya), who works at the lost and found office at a train station, finds out about the death of his mother Sayako (Kimura Yoshino), who vanished twenty years earlier. Apparently she committed suicide at the Wonderland amusement park. Her death leads Haruto to reunite with his long-lost older brother (Arai Hirofumi) and sister-in-law (Sasaki Nozomi), and his repressed memories start coming back.