Live-action suspense film that adapts the same-named novel by popular author Yamada Yusuke, known for Tag. In a world where avenging criminals has been legalized, a teacher seeks revenge after his wife is killed. Directed by Muroga Atsushi of Death Match (credited as Arty Morgan) and Tsuisekisha Shot Gun.
The Revenge Law enacted in 2020 allows victims and their families to take direct action against perpetrators. Junior high school teacher Takahashi Yasuyuki (Mizuno Masaru) was opposed to the law, but decides to avenge the perpetrator who killed his beloved wife Izumi (Takahashi Maryjun).