Military commanders from the warring states period who time travel to the present day form an idol group and take aim at winning a contest in this sci-fi, young-adult drama. Members of the local idol group, "Boys and Men," comprising of talent and actors born in the Tokai region, make up the cast.
Nobunaga (Kobayashi Yutaka), Hideyoshi (Honda Takafumi), and Ieyasu (Tanaka Shunsuke) cross space-time to join guitarist Masami's (Mizuno Masaru) rock band, "Rhythm Head." Though bewildered, they strive at creating a new kind of idol.