A dystopian feature-length animation that uses generative AI throughout and depicts the sadness of the surviving human beings. The film attracted attention at the 49th Annecy International Animated Film Festival and other international film festivals.
The government confines only the treatable infected to a hospital and locks the remaining zombified humans behind a huge wall. Rei (Nagae Ryoki), a poet undergoing treatment, his sister Yuna (Mayama Rika) and Rika (Nakamura Yurika), a doctor caring for them, are trying their best to survive, but one day the zombies come over the wall...