Film from the "9 Windows" short film omnibus produced in collaboration between the popular idol group AKB48 and Short Shorts Film Festival & Asia, the largest international short film festival in Asia. Directed by Hirose Yo of Kuchisake onna in L.A.
Seno Shiori (Yokoyama Yui) lives in a fishing village and goes to marry Yosuke (Matsuda Shoichi), bringing along her deceased father's beloved fishing boat. After the wedding, Shiori reunites with Keichi (Ono Takuro), her first love. They meet in secret and reach a major crossroad in their lives.