Coming-of-age road movie set in Taiwan. Two guys troubled by their lives go on a trip to visit a place filled with memories. Commercial feature film debut for Mihara Keigo, who is also an idol and YouTuber primarily in Taiwan.
Yusuke (Ono Takuro) and Koichi (Ochiai Motoki) meet a girl in Taiwan who dreams of becoming a singer. They all vow to reunite when they have achieved their dreams, but soon Koichi gets a regular job. Yusuke continues on his own as a struggling comedian. Then, Koichi invites Yusuke on a trip to Taiwan.