Short film in the four-part mystery omnibus Tokyo Thrilling. Depicts the anguish of a guy who suddenly vanishes from people's memories. Directed by Kumazawa Naoto, who excels at films about teenagers.
Daiki (Ochiai Motoki), who is forgotten by everyone around him, meets a girl in the same predicament named Yuka (Saori) at a day-labor gig. They fall for each other. Then, he meets up with Horai (Kaneko Nobuaki), an older guy in his neighborhood. Horai is another "forgettable" person, and he has a plan for armed robbery.