In this romance, popular K-POP group T-ARA member Hyomin transforms into a Korean exchange student who teaches Japanese college students all about love. From Me to You director Kumazawa Naoto depicts love with a touch of pathos about the different perspectives on love in Korea and Japan.
Korean exchange student Ji-Ho (Hyomin) meets plain college girl Kaede (Shimizu Kurumi) and Kaede's childhood friend Yusuke (Yamazaki Kento). Ji-Ho wants to jumpstart things for this lukewarm couple, and lets loose a series of Korean-style love jinxs on them.