Elementary school student Fuka (Aika Miki) is distressed by her classmates' bullying. Yuya (Shimizu Kazuki) has to give up on going to college because of financial reasons. Yoshino (Ashikawa Yoshimi) can't accept the fact that she has terminal cancer and gives up to despair. Aspiring politician Mamoru (Kaneko Noboru) loses motivation when his campaigns for election to the Diet keep ending in failure. Misato's (Kirara) beloved sister dies and she loses her will to live. An angel (Kirara) brings love to these five individuals in an attempt to change their lives.