Episode in the omnibus horror film Ankokuno Utage comprised of six shorts about fragments from nightmares. Director Sakamoto Keiji won the 600 Second Competition Grand Prix at the Tokyo International Fantastic Film Festival 2003 for Tagawori.
A maid (Kawashima Haruka) shows up at a deserted inn closed for the off-season gets freaked out when she hears the owner talking to someone all by himself. She gets even more disturbed by a picture hanging in the room that has vestiges of a little girl who she?s seen before.