A documentary about SEALDs, the student group which became the heart of protests opposing proposed measures related to national security, closely covering a span of six months from the group's beginnings of merely a few members to the unrest by a throng of people in front of the national parliament building. At the helm is Nishihara Takashi, director of "Blue Ray".
Recognizing the danger of the Abe Administration's national security policy measures, students formed the "Students Emergency Action for Liberal Democracy (SEALDs)". They disseminated information with a masterful use of social networks, and their new style of protests incorporating rap steadily attracted a following.