Philosophy graduate student Tamaki (Kadowaki Mugi) decides she wants to try "philosophical surveillance" as proposed by Sophie Calle and begins trailing a man in her neighborhood. Tamaki soon witnesses the man having an affair and becomes obsessed with the act of surveillance.
Film adaptation of Asai Ryo's same-named best seller. Wilderness director Kishi Yoshiyuki reunites with screenwriter Minato Takehiko for this vivid drama about the intersecting lives of five people with varied backgrounds. Terai Keiki (Inagaki Goro)...