The second in a two-part film adaptation boldly recreating the backdrop of playwright, Terayama Shuji's one and only full length novel. Kishi Yoshiyuki, who made his feature-length debut with A Double Life, serves as both screenwriter and director. Starring are Suda Masaki of Teiichi: Battle of Supreme High and Yang Ik-june of Breathless.
In the year 2021, Shinji (Suda) and Barikan (Yang) are working hard to become professional boxers. The two have cultivated a deep connection and camaraderie while each have found love, encouraging them to change themselves. However, they soon come face to face with a fate they can not escape.