Actress Momoi Kaori writes, directs and stars in this suspense thriller based on the novella by Akutagawa Prize-winning author, Nakamura Fuminori, which depicts a psychiatrist becoming engrossed in the audacious confession of an arsonist prostitute. The film world-premiered at the 66th Berlin International Film Festival.
A Japanese psychiatrist living in America is one day confronted by a woman (Momoi) in an elevator. Her voice reverberating in his head, the psychiatrist begins to envision questioning her. The woman tells of losing her parents in a fire, being bullied at school, divorcing her cheating husband, among other episodes.