The unusual reunion between a woman who has withdrawn into herself and her husband is depicted in this drama helmed by Loss director, Maris Martinsons. It stars Momoi Kaori of Ghost in the Shell and Issey Ogata of Silence.
Keiko (Momoi Kaori), who lost everything in the Great Hanshin Earthquake, has lived a lonely life on her own for the past 20 years. Keiko reluctantly takes part in a kimono show in the Latvian capital of Riga. Backstage during the show, she is confronted by a man who appears to be her husband (Ogata) who had been reported missing after the earthquake. Is it really him, and why has he reappeared now?