A documentary by Haneda Sumiko of Getting Old without Anxiety (Anshin Shite Oiru Tameni) andThe Takanosu-machi Thereafter (Ano Takanosu-machi no Sonogo), who has been tackling issues of welfare and aging. The film follows people in search of ideal terminal care for death with dignity.