Yesung from the popular Korean idol group, Super Junior, and Sasaki Nozomi co-star in this romantic comedy set in Okinawa. At the helm is Asahara Yuzo, whose The Pearls of the Stone Man was an official selection of the 18th Shanghai International Film Festival.
Heartbroken Yonwon (Yesung), whose employer goes bankrupt while on a business trip in Okinawa, encounters single mother, Sakura (Sasaki Nozomi). As it turns out, Sakura must learn Korean before a client arrives in Japan or she'll be fired by a travel agency. So she works extra hard after Yonwon accepts her request for private lessons.