The film adaptation of Yamauchi Mariko's novel which throws into relief the attitudes toward life of modern women. It depicts the disappearance of an office lady living in the suburbs which sets in motion the occurrence of several incidents. In the director's chair is Matsui Daigo of Our Huff and Puff Journey.
In a provincial city on the decline lived an unmarried office lady, Azumi Haruko (Aoi Yu), until one day she suddenly vanished. Throughout the city, posters are put up of the missing Haruko and even graffiti art bearing Haruko's image become widespread. Meanwhile, there are rumors online about Haruko's connection to a gang of high school girls who indiscriminately attacked men.