A live-action adaptation of Hazuki Matcha's identically titled romantic comic which had also been turned into a televised anime series. It portrays a high school girl whose memory resets every week and the classmate who is earnestly devoted to her. At the helm is Akai ito director Murakami Shosuke.
High school student, Fujimiya Kaori (Kawaguchi Haruna), completely forgets her friends when it turns Monday, so she normally keeps to herself and avoids associating with people. Her classmate, Hase Yuki (Yamazaki Kento), continues to socialize with Kaori despite being aware of her condition.