Leading Nepalese film scholar and Tokyo University of Information Sciences professor Ito Toshiaki serves as the first Japanese director and screenplay writer for a Nepalese film in this mid-length feature film. Screened in Kathmandu and recipient of the National Film Award from the Nepal government and the Nepal Short Film Critic's Award.
A couple visits a mountain village in Nepal to put on a puppet theater performance. A young boy named Ramesh is brought to the festival being held in the village by his grandma Maya. There, he meets a girl named Nisha who wears the same ethnic attire as his grandmother.