Based on the works of Matsuda Michiko, this fifth volume of the "Perfect Education" series depicts a warped lust with bare, sexual explicitness. Kobayashi Masahiro, who has written the scripts of many "pink films", directs. It won Special Mention at the 56th Locarno International Film Festival.
Harumi (Oginome Keiko), the owner of a barbershop, lives with her self-indulgent husband. One day, Kenji (Kitamura Kazuki), who has taken a fancy to Harumi, kidnaps and imprisons her. Bewildered at first, Harumi is gradually charmed by Kenji's self-sacrificing love.