Young girls stand up to face a global crisis in this fantasy anime commemorating the 60th anniversary of Toei Animation. Miyahara Naoki, who has worked on the "Pretty Cure" series among others, directs.
Third year middle-schooler, Isumi (voice: Seto Asami) finds a "fragment of time" at the ocean. Upon picking it up, she sees an unknown world stretching out before her and encounters a strange life-form calling itself a Pokon. The Pokon tells her the world's time is in danger of breaking down, and so with four other girls, attempts to circumvent the crisis.