Documentary about the dance group at Spa Resort Hawaiians, one of Japan's premiere spa resort facilities, located in Iwaki City, Fukushima Prefecture. The dancers throw themselves into rehearsals for a special show in celebration of the resort's founding.
The Polynesian Show is the main attraction for the Spa Resort Hawaiians. They decide to add a new number to the performance for the resort's 50th year anniversary and the dancers dedicate themselves to grueling rehearsals in between their regular shows.