An entry in the third "Love & Eros CINEMA COLLECTION 2nd" film series "Winter", featuring works with themes of love and lust. A housewife troubled by her husband's adultery and her daughter's rebellious ways indulges in a relationship with her daughter's lover.
Emiko (Hayama Reiko) witnesses her husband engaging in an affair, but finds herself unable to question him about it. Her daughter Hatsuho (Narita Risa) becomes flagrantly disobedient, and does not return home until morning on several occasions. One day, Emiko discovers an overly-expensive birthday present given to Hatsuho by her lover, and sets off for the bar he manages to try to return it.