Kodama Nobuhisa of Wife's Lover writes and directs this drama based on a true story of a shut down railway and the citizens who revive it as the Echizen Railway. It depicts a woman's recovery and her bond with her family.
Izumi (Yokozawa Natsuko) went to Tokyo to become a comedian but leads a life that is far from successful. She returns to her home in Fukui for a friend's wedding and is recruited by the president of the Echizen Railway, (Sasano Takashi), to be an attendant. And so Izumi takes her first step down a new road.