An entry in a series focused on "love" and "erotica," in which six creators from multiple fields -- from film and TV to direct-to-video and manga -- compete. Director Kodama Nobuhisa, who is known for his TV programs and direct-to-video works, portrays the bizarre confirmation of love of a married couple in a fascinating film. Shinji (Kawaguchi Takahiro), who wanted to be a writer, impersonates a man by the name of Tokio and sends constant e-mails to his wife Misa (Komatsu Miyuki). Misa eventually succumbs to his passionate e-mail advances, and decides to meet him under the condition that she does so blindfolded.