Unique animation about armpit hair that deals with the emotional subtleties unique to complex-ridden junior high school students. Directed by freelance filmmaker Fukuda Miyuki.
Eighth grader Yui (voice: Hayashi Kanae) yearns to grow up and is irrepressibly fascinated by her classmates' armpit hair. In particular, she can't take her eyes off Takeo (voice: Agatsuma Seigo), who has the hairiest armpits. Meanwhile, ample armpit hair is a source of anguish for Takeo. One day, these two who carry their own complexes get to know each other.