Feature-length animation inspired by "Wani Dies in 100 Days," the 4-frame manga posted daily for 100 days on Twitter. Direction and screenplay by One Cut of the Dead director Ueda Shinichiro and his wife Fukuda Miyuki.
The crocodile Wani (Kamiki Ryunosuke) visits the rat Nezumi (Nakamura Tomoya) in the hospital and cracks one-liner jokes to make him laugh. Wani spends his utterly unremarkable days surrounded by his favorite friends. One-hundred days later it is March with the cherry blossoms in full bloom, but Wani doesn't show up for the cherry-blossom viewing party that they've all planned.