Live-action adaptation of the same-named comic by Nakamura Asumiko, who has a built passionate fan base with works including "Doukyusei - Classmates". Two guys who formed a master-servant relationship in high school fatefully reunite and soon fall hopelessly into a world of crime. Directed by Uchida Eiji of Lowlife Love and Love and Other Cults.
One day, Ichikawa Mitsuo (Fuchikami Yasushi) gets a call on his cell phone that announces, "I killed a woman." The high-pressured voice comes from his high school classmate Ichikawa Mitsuo (Tanaka Shunsuke), who is now a hoodlum.