School children Norimichi (Yuta Yamazaki), Yusuke (Takayuki Sorita), and Junichi (Kenji Kohashi) want to know if fireworks look round or flat from the side. They make a plan to find the answer at a firework display, while Nazuna (Megumi Okina) schemes to run away with Norimichi or Yusuke, whoever wins at the pool.