Live-action adaptation of the same-named comic by manga artist Fuyukawa Tomoko. Depicts a socially awkward girl as she matures into adulthood. Directed by Sasaki Akihito, who was part of the omnibus film Hokago tachi.
High school senior Tsugumi (Yamada Nana) is an oddball in her class at school. She wants to go to art university and attends a preparatory school for the arts, where her teacher Yaguchi (Ota Motohiro) notices that she doesn't make an effort to get along with her classmates. Meanwhile, Tsugumi develops a crush on her fellow prep school student Asano (Someya Toshiyuki), who shares similar interests.