A film derived from the documentary TV series "Takayuki Yamada's Festival de Cannes" which accompanies The Devil's Path and "Ushijima the Loan Shark" series actor, Yamada Takayuki, as he turns producer and scrambles to make a film that will win the Cannes Film Festival's Palme d'Or. The directors are Matsue Tetsuaki of Flashback Memories 3D and Yamashita Nobuhiro of The Drudgery Train. Ashida Mana, who appeared in Pacific Rim, continues from the television series in a guest appearance.