Novelist Sato Tsutomu's 'The Irregular at Magic High School' has been turned in to an animated television series, serialized as a comic, adapted to a video game, and now as an animated feature film. The completely original story which unfolds was written by Sato himself.
Irregular student, Tatsuya (Nakamura Yuichi) and his honor student young sister, Miyuki (Hayami Saori), are on spring vacation after completing their first year at Magic High School. They go to a holiday villa on Ogasawara Island, but a young girl, Kokoa (Kohara Konomi) suddenly appears.