Suspense film that delves into human desire, the vortex of jealousy, and what it means to achieve redemption through the truth. Directed by film producer Okuyama Kazuyoshi and the renowned The Samurai I Loved cinematographer Kugimiya Shinji.
Yanase Mariko (Konno Chiharu), who works at a dentist's office, takes in a dog who reminds her of a beloved dog she once owned. Hirayama Takashi (Yamanaka So) and his wife Chika (Sharo) and their daughter Seira (Maeno Ema) had to get rid of their dog because of a move. However, weekly tabloid journalist Yanagita (Saito Takumi) digs up an incident from the past.