Morioka Toshiyuki of Think Again, Junpei directs this love story adapting a screenplay by Shishido Hideki who won a Kido Award for Cross. Playing the role of the hitman mutually drawn to the heroine is Maiguma Katsuya of Ken and Kazu and Shoplifters.
In order to support her son, single-mother (Miyaji Mao) works at a bar that operates an undisclosed adult entertainment business. One day, Ishioka Kazuya (Maiguma) comes into the store as a customer, but Ishioka never sleeps with her, and instead just looks at the scenery outside the window.