Portrayed with audacious sensuality, this drama tells the story of a sorrowfully pure love between a prostitute and a young man who drifted into the red light district. The film is written and directed by Morioka Toshiyuki who has delved into the sexual desires of tragic men and women in such films as Think Again, Junpei.
Shigeru (Mizuno Masaru) is jobless and in debt. He meets a prostitute, Kazumi (Wada Hitomi), in a red light district seemingly out of a bygone era. So Shigeru decides to provide emotional care for women as a "female mentor" and gradually descends into an infernally intense romance with Kazumi.