An original film from Lowlife Love director Uchida Eiji depicting the desperate existence of men and women at the mercy of a suburban city's wickedness.
Ai (Ito Sairi) was sent to a religious institution by her "faith junkie" mother and spent 7 years separated from the world. Dropping out of society, she moves from place to place looking for where she belongs. Ryota (Suga Kenta) is a juvenile delinquent also in search of where he belongs who has fallen in love with Ai. Ryota finds his place in the circles of minor gangsters, and Ai descends in to the sex industry.